DAGELIJKS BANKIEREN
U kunt rekenen op onze digitale oplossingen Fintro Easy Banking Web, App en Business (Mobile). Via Fintro Easy Banking hebt u waar en wanneer u wilt toegang tot uw bank, ook op uitzonderlijke sluitingsdagen: controleer uw saldo, raadpleeg uw rekeninguittreksels, voer uw overschrijvingen uit ...
Sinds 30 juni 2021 kan geen betalingsuitstel voor professionele kredieten meer aangevraagd worden onder toepassing van het charter omdat de regering een einde maakte aan de versoepelingsmaatregelen.
Een vraag over betalingsuitstel van uw woonkrediet? Lees de praktische details.
Uw Fintro-agent is beschikbaar per telefoon of videogesprek, op afspraak, tijdens de gebruikelijke openingsuren van het kantoor.
De koninklijke besluiten van 14 april 2020 en 20 juni 2020 geven de banken de mogelijkheid om, onder specifieke voorwaarden, nieuwe kredieten te verstrekken aan zelfstandigen, kmo’s en bedrijven die liquiditeitsproblemen ondervinden tijdens de coronacrisis.
Wenst u een kredietaanvraag in te dienen? Met deze simulatie in Excel kunt u snel uw liquiditeitstekort en uw kredietbehoefte berekenen.
Voor hulp bij het invullen van de berekeningstool en advies op maat van uw specifieke situatie, neem contact op met uw vertrouwde contactpersoon of bel onze adviseurs van het Easy Banking Centre op 02 433 43 31.
Het coronavirus treft niet alleen de samenleving maar heeft ook een sterke economische impact op zowat alle ondernemers, ondernemingen en sectoren. Uw bank maakt u graag wegwijs in het kluwen van lokale, nationale en internationale subsidies en steunmaatregelen, die deze impact draagbaar moeten maken.
Met deze gratis app hebt u uw bank altijd en overal bij u. Altijd. U bankiert makkelijk en veilig op uw smartphone of tablet.
Als onderneming of zelfstandige beheert u uw bankzaken, zowel zakelijk als privé, via deze virtuele bank. En dat in alle veiligheid.
De oplossing voor ondernemers en juridische professionals met onmisbare bancaire tools voor een efficiënt beheer van uw activiteit.
Gezien de huidige context is contactloos betalen heel belangrijk. Uw klanten betalen u door hun debet- of kredietkaart vlakbij uw terminal te houden. Als hun aankoop een bepaald bedrag niet overschrijdt, hoeven ze niet eens het toetsenbord van uw terminal aan te raken om hun pincode in te voeren. Contactloos.
Vandaag is het ook mogelijk om contactloos te betalen met een smartphone en een smartwatch. Al wat u nodig hebt is een betaalterminal. Welke contactloze betaalmethoden biedt u uw klanten aan?
De coronacrisis houdt ons allemaal bezig en jaagt velen onder ons angst aan. En dat hebben fraudeurs goed begrepen. E-mails, sms- en WhatsApp-berichten, Facebook, de post… Cybercriminaliteit komt meer en meer voor. Wees dus waakzaam, en denk goed na voor u op een link of een bijlage klikt of de richtlijnen in een brief volgt.
We zullen u nooit vragen om uw bankkaart op te sturen of vertrouwelijke informatie mee te delen. Niet per telefoon, niet per e-mail, niet per post, … op geen enkele manier. Deel uw geheime codes nooit, dat geldt ook voor de handtekening van uw kaartlezer, uw Fintro Easy Banking- en itsme-codes en het wachtwoord van Fintro Easy Banking Web.
Een verdacht bericht ontvangen? Bel 02 762 60 00 en stuur het bericht door naar phishing@bnpparibasfortis.com.