Factuurbeheer kost veel tijd. Met een domiciliëring besteedt u de administratieve rompslomp van uw betalingen uit aan ons. Zo hebt u meer tijd voor wat echt belangrijk is: de groei van uw onderneming.
Met de domiciliëring komt u niet voor verrassingen te staan. U hebt een accuraat zicht op elk bedrag, voor en nadat het van uw rekening gaat.
Hebt u vragen over automatische domiciliëring? Ga naar uw dichtstbijzijnde kantoor, we geven u graag meer uitleg.
Het enige dat u hoeft te doen is een ondertekend mandaat aan uw leverancier bezorgen. Daarmee vraagt hij de betalingen van zijn facturen aan bij ons.
Ontvangen we zijn vraag tot invordering? Dan voeren wij de betaling uit voor u. Zo moet u zich niet meer bekommeren om binnenkomende facturen.
U beheert elke domiciliëringsopdracht zelf en heeft een nauwkeurig overzicht van uw schuldeisers, invorderingen en domiciliëringsopdrachten.
Via Fintro Easy Banking Business hebt u snel en gemakkelijk toegang tot:
Ook hebt u de mogelijkheid om invorderingen te weigeren of schuldeisers te blokkeren. Daarnaast bepaalt u zelf de toegestane limiet en de regelmaat van elke invordering.
Identieke betalingen die maandelijks of elk kwartaal terugkeren? Automatiseer ze met de doorlopende opdracht. De configuratie is in één keer gedaan en u past eenvoudig het bedrag, de datum en de frequentie aan.
U wilt gemakkelijk en snel betalingen doen? Met overschrijvingen doet u dat waar en wanneer u wilt, online of aan een Self banking automaat.
Koopt of verkoopt u in het buitenland? Het unieke Europese betalingssysteem SEPA heeft tot doel de verwerking van betalingen en andere transacties te versnellen. Dat is praktisch, snel en beveiligd.
Uw financiële administratie vereenvoudigen? Via de domiciliëring int u betalingen van uw klanten automatisch.
Met de online applicatie Fintro Easy Banking Business beheert u uw geldstromen gemakkelijker en bepaalt u zelf de toegangsrechten van uw medewerkers.