Hij of zij kent u het best. Daarom is hij of zij ook het best geplaatst om samen met u een oplossing uit te zoeken. U kan uw Fintro-agent telefonisch bereiken tijdens de gebruikelijke openingsuren van het kantoor.
Gebruikt u liever een formulier?
Gelieve het formulier enkel te gebruiken om een ontevredenheid te melden. Voor vragen kan u steeds terecht bij uw vertrouwde Fintro-agent.
Dien dan uw klacht in bij de afdeling klachtenmanagement van Fintro:
U kunt ook opnieuw gebruik maken van ons online aangifteformulier. Duid dan wel in het formulier aan dat uw klacht reeds binnen de bank behandeld werd.
Als particulier kunt u contact opnemen met Ombudsfin (ombudsman in financiële geschillen).
Als zelfstandige of onderneming kunt u voor bepaalde klachten terecht bij Ombudsfin. Raadpleeg in dat geval eerst de details op de website.
Hebt u een klacht over een bankproduct? Leg uw dossier schriftelijk voor:
U kan Ombudsfin ook telefonisch contacteren via +32 (0)2 545 77 70 (Ombudsfin is van maandag tot donderdag telefonisch bereikbaar in de voormiddag)
Betreft uw klacht, als consument, een verkoop of een dienst via internet? In dit geval kunt u ook gebruik maken van het formulier dat op de site van de onlinegeschillenbeslechting-platform van Europese Unie beschikbaar is.
© 2024 Fintro